تصاويري از قتل عام عزادارن سبز در عاشوراي ميرحسيني!

 
 

Sent to you by Mehrdad via Google Reader:

 
 

via آهستان by اميد حسيني on 12/27/09


خوب حتما خبر داريد كه ديروز لباس شخصي ها و نيروي انتظامي جمهوري اسلامي در روز عاشورا به عزاداران ميرحسيني و عزاداران سبز حمله كردند و جمعي را به خاك و خون كشيدند.

همان طوري كه خبر داريد مردم عزادار سبز به ياد مظلوميت ميرحسين و علمدارش محسن سازگارا، مشغول عزاداري بودند و به ياد آتش سوزي خيمه‌ها در روز عاشورا، مشغول آتش زدن بانك‌ها و مغازه‌ها و معابر و ماشين‌هاي نيروي انتظامي بودند، كه ناگهان با حملات وحشيانه ماموران رژيم روبرو شدند و مظلومانه به شهادت رسيدند.

گزارش‌ها حاكيست كه ماموران رژيم به عزاداران بي‌گناهي كه دستهايشان را به علامت تسليم بالا برده بودند، حمله كردند و به آنها رحم نكردند. تصاوير زير گوشه اي از جنايات رژيم را نشان مي دهد كه توسط شبكه‌هاي مختلف حقيقت گوي خارج از كشور منعكس شده است!

ماموران نيروي انتظامي در حال ضرب و شتم عزاداران سبز!

ماموران نيروي انتظامي در حال ضرب و شتم عزاداران سبز!

ماموران نيروي انتظامي در حال ضرب و شتم عزاداران سبز!

ماموران نيروي انتظامي در حال ضرب و شتم عزاداران سبز!

آتش زدن به ياد روز عاشورا!

حمله و غارت به ياد روز عاشورا!

آلات عزاداري!

آلات عزاداري!

اين تصاوير را از وبلاگ چهارنما گرفته‌ام. براي ديدن تصاوير بيشتر به چهارنما مراجعه كنيد.

البته ديروز بعضي از ماموران رژيم، براي اينكه آبروي عزاداران سبز را ببرند، خودشان را كتك مي‌زدند و سر و صورتشان را خوني مي‌كردند. بعد چند تا خانم عزادار سبز با شالهاي سياه آمدند و متوجه اين توطئه شدند ونگذاشتند كه اين نقشه ماموران رژيم عملي شود!

دفاع عزاداران سبز از ماموران رژيم!

تصاوير زير هم گوشه‌اي از عزاداري عزاداران ميرحسيني را نشان مي‌دهد كه در حال آتش زدن ساختمان‌ها و اموال عمومي به ياد خميه‌هاي سوخته روز عاشورا هستند!

البته  بعد از اين همه جنايت، خبرنگار جرس با گوش‌هاي خودش شنيد كه ماموران نيروي انتظامي از كشتن بيشتر مردم سرپيچي كردند و تصميم گرفتند كه ديگر مردم عزادار را نكشند!

سرپيچي ماموران رژيم از كشتار مردم! خبرنگار جرس خودش شنيده!

و  بعد از اينكه ماموران رژيم وحشيانه به مردم عزادار سبز حمله كردند و جمع زيادي از عزاداران ميرحسيني را كشتند، كم‌كم بچه‌هاي سبز هم تصميم گرفتند كه در برابر ماموران رژيم بايستند و مقاومت كنند. اينجا بود كه سايت جرس بي طرفي خودش را رعايت كرد و از زخمي شدن عده‌ي زيادي از ماموران رژيم هم خبر داد!

تلفات دو طرف!

بعد از اين بود كه كم كم عزاداران سبز ميرحسيني پايتخت را از عناصر كودتا گرفتند و تهران را آزاد كردند!

كنترل تهران دست سبزها افتاد! الجزيره خبر داد!

و اين هم خوشحالي لحظه  پيروزي

بچه ها پيروز شديم، بياين بيرون جشن بگيريم!

بعدش هم رهبر ايران را با هلي كوپتر به يك پادگان نظامي منتقل كردند!

انتقال رهبر ايران به يك پايگاه نظامي!

البته در عاشوراي خونين سبز ديروز، خوشبختانه آسيبي به علمدار لشگر ميرحسين، يعني محسن سازگارا، وارد نشد و ايشان خدا را شكر الان صحيح و سالم تشريف دارند و احتمالا مشغول توطئه، ببخشيد برنامه‌ريزي براي اربعين ميرحسيني هستند!

علمداري سازگارا در روز عاشورا!

لينك هاي مرتبط:

عاشوراي ميرحسيني با علمداري سازگارا

وقتي يزيد هم رنگ عوض مي كند و سبز مي شود!

عكس / چه كساني لباس شخصي هستند؟؟؟

Posted in جامعه, سياست, عكس و تصاوير Tagged: ميرحسين موسوي, درگيري در روز عاشورا, عاشوراي تهران, عاشوراي سبز, عزاداران سبز

 
 

Things you can do from here:

 
 

۱ نظر:

mojtabahojatoleslami@hotmail.com گفت...

سلام
بیشتر از سی‌ سال پیش خونهای ملت ما درخت استقلال ، ازادی ، جمهوری اسلامی را میوه دا ر کرد ولی‌ متاسفانه رهبران ما غصهٔ پول چینی‌ ها و معاملات با اینها را میخورند و یا اینکه غصهٔ. این فلسطینیها و یا بدتر از همه حزب الهی ها را میخورند . هرکس ریش داره با یک اسلحه ادعای اسلامی بودن میکنه . من هزار با ر برای جمهوری اسلامی حقیقی‌ جان میدهم ولی‌ حاضر نیستم یک قطره خون برای این اسلام خراب کنها بدهم . امیدوارم این رهبران ما در روز سال گرد انقلاب فریاد االله و اکبر های مردم را دلیل بر اغتشاشگری تعبیر نکنند همین الله و اکبر های مردم بود که رهبران ما را بر کار گزا شت . بنده سی‌ سال پیش در مدرسهٔ طلاب قم درس خواندم و دو سال و نیم زندان شاه بودم . الله و اکبر