ایران مقابل مالی هم شکست خورد

 
 

Sent to you by Mehrdad via Google Reader:

 
 


دیدار فوتبال مالی

تیم ملی فوتبال ایران پس از باخت برابر قطر، در دومین دیدار خود در تورنمنت چهارجانبه قطر ۲-۱ از تیم ملی فوتبال مالی شکست خورد.

ناکامی های تیم ملی فوتبال ایران با افشین قطبی ادامه دارد. تیم ایران که در اولین بازی در تورنمنت چهارجانبه قطر ۳-۲ از میزبان مسابقات شکست خورده بود، در دور دوم با تیم ملی فوتبال مالی دیدار کرد و این بار ۲-۱ مغلوب شد. ملی پوشان ایران با این نتیجه در رده آخر قرار گرفتند و در آخرین بازی برابر کره شمالی تنها برای فرار از رتبه چهارم تلاش خواهند کرد.

تیم ملی فوتبال مالی در تازه ترین جدول رده بندی فیفا ۱۷ پله بالاتر از ایران، در رده چهل و هفتم است و برای حضور در جام ملت های ۲۰۱۰ آفریقا آماده می شود. این تیم همچون ایران در روز نخست تورنمنت بازنده بود و با یک گل از کره شمالی شکست خورد.

قطبی، سرمربی تیم ایران در بازی با مالی تیمش را با ترکیبی کاملا متفات با دیدار قبل برابر قطر به زمین فرستاد. در این مسابقه وحید طالب لو (دروازه بان)، خسرو حیدری، سپهر حیدری (۴۶، هادی عقیلی)، محمد نصرتی (کاپیتان)، امیرحسین فشنگچی، آندرانیک تیموریان، غلامرضا رضایی، فریدون زندی (۷۴، میلاد میداوودی)، مهرزاد معدنچی، محسن خلیلی (۴۶، میلادزنیدپور) و کریم انصاری فرد برای ایران بازی کردند.

در تیم مالی محمد دیارا از رئال مادرید، دریسا دیاکیته از نیس و تنه ما اندیایه از مارسی فرانسه سرشناس ترین بازیکنانی بودند که از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشتند.

ایران برخلاف دیدار با قطر در این مسابقه شروع خوبی داشت. در ۲۰ دقیقه ابتدایی تیم برتر زمین بود و در دقیقه ۸ توسط کریم انصاری فرد پیش افتاد. انصاری فرد با عبور ازمدافعان، پاس عمقی مناسب فریدون زندی را از پشت محوطه جریمه درون دروازه مالی جای داد.

اما بازیکنان ایران در حفظ این برتری ناموفق بودند و دو گل دقایق ۲۸ و ۲۹ مالی بار دیگر مانند بازی گذشته ضعف مفرط خط دفاعی تیم قطبی را نشان داد. مدافعان ایران در هر حمله حریف ناهماهنگ و متزلزل بودند و به فاصله یک دقیقه دو گل دریافت کردند.

دفاع ایران در اولین حمله جدی مالی روی یک پاس عرضی از سمت راست جا ماند و اندیایه در تک به تک با وحید طالب لو بازی را به تساوی کشاند.

بلافاصله پس از گل مساوی، ترائوره از فضای باز خط دفاعی ایران استفاده کرد و با عبور از مدافعان به راحتی گل برتری مالی را هم زد.

تعویض های قطبی برای جبران گل های خورده در نیمه دوم نتیجه نداد. بازیکنان میانی ایران در بازیسازی و ایجاد موقعیت گل کاملا ناکام بودند، تیم ایران در این نیمه حتی بخت گلزنی نداشت و در نهایت پنجمین شکست افشین قطبی با تیم ملی ایران در سیزدهمین حضور او روی نیمکت رقم خورد.

این سرمربی پیش از این ۴ پیروزی، ۴ تساوی و ۴ باخت با تیم ایران در کارنامه داشت و برهم خوردن توازن آمارش با این باخت، انتقادها را از او بیشتر از گذشته خواهد کرد.

تیم ایران در سومین مسابقه خود در این تورنمنت روز شنبه ۱۲ دی (۲ ژانویه) با کره شمالی دیدار خواهد کرد.

تیم ملی فوتبال ایران برای رسیدن به جام ملت های آسیای ۲۰۱۱ آماده می شود و روز ۱۷دی (۷ ژانویه) در دومین دیدار مرحله برگشت مسابقات مقدماتی جام ملت ها مهمان تیم ملی سنگاپور خواهد بود.


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست: