اختصاصی جرس/ حسین کروبی در گفتگو با جرس ادعاهای ایرنا را تکذیب کرد

 
 

Aan u verzonden door Mehrdad via Google Reader:

 
 

via جنبش راه سبز - همه گزارش‌ها door جنبش راه سبز op 30-12-09



کسانی باید در پناه سپاه و اطلاعات از شهر خارج شوند که دستشان به خون مردم آلوده است -


جنبش راه سبز (جرس): حسین کروبی ، فرزند مهدی کروبی، اخبار منتشره بر خروجی ویژه و همچنین خروجی عادی خبرگزاری دولتی ایرنا را تکذیب کرد.
وی در گفتگو با جرس اعلام کرد که از صبح  تا ساعتی پیش نزد مهدی کروبی بوده و حال ایشان خوب است و ایشان مطلقا از تهران خارج نشده اند.
فرزند مهدی کروبی با بیان اینکه کروبی پشت گرم به اعتماد مردم وخدااست و نیازی به خروج از شهر ندارد، تصریح کرد: کسانی باید در پناه سپاه و اطلاعات از شهر خارج شوند که دستشان به خون مردم در کهریزک  و خیابانها آغشته است.
خبرگزاری دولتی ایرنا در خروجی ویژه خود مدعی شده بود مهدی کروبی و میرحسین موسوی ، توسط سپاه و وزارت اطلاعات به شهرکی در مازندران منتقل شده اند.
این خبرگزاری سپس در خروجی عادی خود از فرار دو فتنه گر به مازندران خبر داده بود.
حسین کروبی  این شایعات را زائیده ذهن کسانی دانست که چون می‌دانند به آرزوی خود دست نمی‌یابند می‌خواهند با انتشار شایعاتی از این دست حداقل برای دقایقی در قالب خبر به این آرزو دست پیدا کنند.

فرزند دبیر کل حزب اعتماد ملی به سایت پارلمان نیوز نیز گفته است:«کسانی از مردم فرار می‌کنند که ظلم و جنایت کرده‌اند نه کسی مانند پدرم که سوابق روشنی دارند و امروز آقای کروبی و موسوی با مردم و مردم مخالف ظلم با آن‌ها هستند.»

وی افزود:«آقای کروبی مانند روزهای قبل در تهران هستند و به جد پیگیر مسائل روز و مطالبات مردم هستند.»

کروبی خاطر نشان کرد:«انتشار شایعاتی اینچنینی توسط کسانی صورت می‌گیرد که چون می‌دانند به این آرزوی خود دست نمی‌یابند می‌خواهند با انتشار شایعات دروغی مانند آنچه امروز منتشر کرده‌اند برای دقایقی احساس کنند که به آرزوی خود رسیده‌اند و احساس سرخوشی کنند.»


 
 

Dingen die u vanaf hier kunt doen:

 
 

هیچ نظری موجود نیست: