استاندار تهران: هفت ماه وقت و سرمایه این مملکت و مردم و پیشرفت ملت را گرفته‌اند

 
 

Sent to you by Mehrdad via Google Reader:

 
 

via www.khabaronline.ir on 1/5/10

مرتضی تمدن گفت: آنها آن روز نیامده بودند که راهپیمایی کنند، بلکه آمده بودند با نظام و انقلاب مبارزه کنند.

به گزارش فارس مرتضی تمدن استاندار تهران با تبریک و قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی‌های اخیر اظهار داشت: حضور مردمی که در روز نهم دی ماه، به خیابان‌ها آمده بودند و در تقابل با آشوبگران، زیاده‌خواهان و کسانی که به جنگ با دین و اعتقادات و منافع ملی ما آمده بودند در واقع انقلاب دیگری در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران بود و نباید به سادگی و بی‌تفاوت و به عنوان یک مناسبت از کنار آن بگذریم.

وی افزود: فقط در تهران بیش از 3 میلیون نفر جمعیت به میدان آمدند آن هم نه با یک مناسبت، بلکه با اعتقاد آمدند و با همه وجودشان آمدند تا از اعتبار، حریم و عزت و اقتدار انقلابشان که به دست عده‌ای نادان و جاهل و با حرمت‌شکنی و قانون‌شکنی درصدد ضربه زدن به انقلاب اسلامی و مقدسات الهی مردم و براندازی نظام برخواسته بودند بایستند و نباید از کنار این مسئله به سادگی گذشت و خطبای بزرگوار باید مدت‌های مدیدی زوایای این انقلاب مردمی را بازگو کنند.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: باید از این نعمت بزرگ الهی که در صحنه کشور آفریده شد، برای حفظ اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی بهره‌برداری کنیم و به دشمنان خود بفهمانیم در خیال به سر می‌برند و مردم به این انقلاب وفادار هستند که البته در جریان روز عاشورا صحنه‌هایی به دست این فریب خوردگان به وجود آمد که دوربین‌ها از به تصویر کشیدن آن شرمشان می‌آید.

تمدن خاطرنشان کرد: ما با کسانی روبه‌رو بودیم که نه سازماندهی و نه فرمانده آنها در داخل کشور بود در بین دستگیرشدگان آن روز افرادی از گروهک منافقان، چپ مارکسیسم، از جریان‌های اوپزاسیم سلطنت‌طلب، وهابیت و ... حتی تیم‌های ترور حضور داشتند و این نشان می‌دهد که آنها آماده بودند تا یک کشتار جمعی در تهران به راه اندازند و کشته‌های زیادی را روی دست مردم بگذارند.

استاندار تهران بیان داشت: آنها آن روز نیامده بودند که راهپیمایی کنند، بلکه آمده بودند با نظام و انقلاب مبارزه کنند، انسان حر و آزاده‌ای پیدا می‌شود که هنوز برایش روشن نشده باشد که جریانات بعد از انتخابات و با ادعای دروغ تقلب و فریبکارانه برای آزادی آمده، هفت ماه وقت و سرمایه این مملکت و مردم و پیشرفت ملت را گرفته و مسئولان را درگیر کرده، آیا کسی هست که هنوز به ماهیت پلید این افراد پی نبرده باشد؟


 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست: