آقای ضرغامی! برای آرام شدن كشور به تعطیلات بروید

 
 

Sent to you by Mehrdad via Google Reader:

 
 

via آينده نيوز on 12/29/09

عملكرد صداوسیما پس از حوادث عاشورای تهران به حدی تحریك‌كننده و التهاب‌زا گردیده است كه زمینه رخ‌دادن حوادث ناگوارتری را فراهم می‌كند.

به گزارش خبرنگار «آینده»، از یك‌شنبه شب تا كنون، صداوسیما با بسیج كلیه امكانات و نیروهای خود قصد القای این نكته را دارد كه معترضان به انتخابات و سرانشان، نه تنها اعتقادی به امام و نظام ندارند، بلكه مخالف دین و اهل‌بیت(ع) هستند.

مشخص نیست پخش ده‌ها باره گزارش ناشیانه واحد مركزی خبر از وقایع روز عاشورای تهران كه در آن مكرراً بر بی‌دینی و دشمنی معترضان با اهل‌بیت(ع) تأكید شده بود، ‌آیا نتیجه‌ای جز تحریك مجدد این طیف از یك‌سو و تشویق هواداران رهبری به واكنش‌های فیزیكی و درگیری دارد؟

پرسشی كه در برابر عزت‌الله ضرغامی و گردانندگان صداوسیما قرار دارد، این است كه آیا این شیوه‌ها و اغتشاشگر، ضدنظام، ‌بی‌دین و هرج‌ومرج طلب خواندن معترضین كه از 23 خرداد استراتژی اصلی صداوسیما و سایر رسانه‌های رسمی بوده و به ویژه در ماجرای اهانت به تصاویر امام و رهبر انقلاب در قالب یك بمباران تبلیغاتی یك هفته‌ای به اجرا درآمد، تاكنون اثر مثبت داشته است یا بیشتر به تحریك معترضان به اقدامات تند منجر شده است؟

اگر در 30 خرداد، تعداد معترضین كه در خیابان درگیر شدند، بنابر اعلام رسانه‌های رسمی چند صدنفر بوده است، به اعتراف صداوسیما معترضین حاضر در روز عاشورا چند هزار نفر بوده‌اند. بنابراین تأثیر این شیوه‌ها تنها چند برابر كردن حجم معترضین حاضر به پذیرفتن ریسك بالا بوده است.

هرچند همگان با هتك حرمت عاشورا و ارزش‌های دینی، اقدامات تند، سنگ‌پرانی و آتش‌زدن مخالفند و آن‌را محكوم می‌كنند، اما به راستی چه نتیجه‌ای از تحقیر معترضین به بدترین نوع ممكن می‌توان انتظار داشت؟ و وقتی آتش زدن چند موتورسیكلت بارها و بارها نمایش داده می‌شود، اما كشته شدن دست‌كم 8 نفر هیچ دیده می‌شود، آیا باید انتظاری جز افزایش التهاب و تنش را داشت؟

به نظر می‌رسد یكی از راه‌های مؤثر برای بازگشت آرامش به كشور، ‌رفتن جناب ضرغامی و سایر گردانندگان سیاسی صداوسیما به تعطیلات طولانی‌مدت حداقل تا اربعین حسینی است، ‌چرا كه نتیجه عملكرد صداوسیما طی 6 ماه اخیر بیش از همه تحریك طرفین و افزایش التهاب و تنش در جامعه بوده است.

 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست: