كتك خوردن كروبی به روایت روحانی و كیهان!

 
 

Aan u verzonden door Mehrdad via Google Reader:

 
 

via آينده نيوز op 30-12-09

در حالی كه جناب آقای فروزنده، معاون محترم رییس جمهور اظهار كرده بود كروبی برای انقلاب كتك نخورده،حمید روحانی در كتاب مشهور خود به روایت كتك خوردنهای مهدی كروبی پرداخته است.

حجت الاسلام محمد نصر اصفهانی در مطلب ارسالی خود نوشت:

دركتاب بررسی و تحلیلی از نهضت امام خمینی كه به چاپ شانزدهم رسیده است، در چاپ دوم این كتاب در صفحه 778 آقای دكتر سید حمید روحانی؛ رئیس بنیاد تاریخ پژوهشی ایران معاصر كه امروز از مخالفان سرسخت آقای كروبی می باشد و معلوم نیست در زمانی كه آقای كروبی برای انقلاب كتك می خورد، كجا بوده است در كتاب خود در مورد حوادث بعد از 15 خرداد سال 42 می نویسد:

" در یكی از مجالس كه در مسجد اعظم برپا شده بود چند نفر از جوانان روحانی را به جرم شعار برای امام خمینی به باد كتك گرفتند و بشدت مصدوم ساختند ، مبارزینی كه در مجلس مزبور بودند به منظور جلوگیری از هر گونه انحراف  در مسیر مبارزه و نهضت ، دست به روی ضاربین بلند نكردند لیكن از شعار دادن باز نایستادند ، آنها زدند و اینها برای امام خمینی شعار دادند !.

مبارز با ضلابت آقای شیخ مهدی كروبی فقط به جرم اینكه گفت :
« آیا رواست كه دشمت مرجع تقلید ما را تبعید كند و شما حق اجازه ی شعار صلوات برای ایشان را به ما ندهید ؟ » مورد ضرب و شتم قرار گرفت . او در حالی كه عمامه خود را روی دست گرفته بود و از چپ و راست مشت و لگد می خورد ، مرتب فریاد می كشید : « بزنید ، بكشید ، جان صدها مثل من به فدای یك موی امام خمینی »

حجت الاسلام كروبی نفر اول از سمت راست به هنگام آزادی از زندان

نویسنده در جلد دوم كتاب خویش ( صفحه 293 ) در ادامه مبارزات می نویسد :
" هنوز از بازداشت و شكنجه مجاهدات اسلام زمانی نگذشته بود كه نامه سرگشاده آنان به علمای قم و نجف از سیاهچالهای زندان بیرون آمد و حماسه آفرید و ثابت كرد كه رهروان راستین راه اسلام و امام در هیچ شرایطی از رسالت افشاگری و روشنگری و مبارزه با طاغوت باز نمی ایستند و از مسئولیت های انسانی خود دست نمی كشند. مجاهدین زندانی در این نامه تاریخی به زعمای حوزه های علمیه صریحا یادآور شده اند كه :

" ... حضرت ثقة الاسلام والمسلمین آقای مهدی كروبی كه بتازگی از تبعیدگاه خود مراجعه كرده بودند روزهای متوالی تحت شكنجه و آزار و اهانت و ... بودند و در اثر شكنجه دو گوش ایشان سخت آسیب دیده كه امید بهبودی ایشان بسیار ضعیف است و ضمنا هتك ها و فحاشی هایی كه در جریان بازجویی ایشان شده قلم از تحریر آن شرم دارد ...


 
 

Dingen die u vanaf hier kunt doen:

 
 

هیچ نظری موجود نیست: