نقدی: كفن پوشان میخواستند كار را تمام كنند، ما آرامشان كرديم

شبکه جنبش راه سبز(جرس): سردار محمدرضا نقدي رييس سازمان بسيج مستضعفين در جمع اعضاي شوراي بسيج اجتماعي با اشاره به برخي حرمت‌شكني‌ها در عاشوراي حسيني خاطرنشان كرد: در اين روزهاي پس از حادثه عاشورا دسته‌هاي مختلف مردم با ما تماس گرفتند، حتي از شهرهاي خيلي دور جوانان تماس مي‌گرفتند و اجازه مي‌خواستند كفن‌پوش به صحنه بيايند و كار را تمام كنند. ما آنها را آرام كرديم و قول داديم كه دولت و دستگاه قضايي ان‌شاء‌ا... به زودي وظيفه‌شان را انجام خواهند داد و نيازي به حضور آنان نيست.


به گزارش فارس، وي تصريح كرد: اگر در 15 خرداد 42 در دفاع از ولايت چند هزار نفر از مردم ورامين كفن‌پوش به ميدان آمدند و اگر در 19 دي 56 چند صد نفر از طلاب در قم براي دفاع از حريم ولايت به ميدان آمدند، در حوادث اخير اگر اجازه داده مي شد دهها هزار طلبه و ميليونها نفر از ملت كفن‌پوش به ميدان مي‌آمدند.


رييس سازمان بسيج مستضعفين گفت: فعلا همه مردم منتظر اقدام و انجام وظيفه دستگاه‌هاي امنيتي و اطلاعاتي دولت و مراجع قضايي قوه قضاييه هستند و اگر مردم احساس كنند اين دستگاهها در انجام وظيفه ضعيف عمل مي‌كنند تكليف خودشان را عمل خواهند كرد.


نقدي افزود: مردم به برخورد ضعيف دستگاههاي امنيتي و قضايي با فتنه‌گران انتقاد دارند و پس از وعده‌اي كه داده شده اقدامات آنان را زير نظر دارند.


وي خاطر نشان كرد: طوفان حضور مردم در 22 بهمن امسال جلوه جديدي از قدرت ملت را به نمايش خواهد گذاشت و آمريكا و تفاله‌هايش را در هم خواهد كوبيد و ملت ايران 22 بهمن امسال دنيا را شگفت‌زده خواهد كرد.


هیچ نظری موجود نیست: