كشف بيش از 270 کامیون حامل انواع فیلترشکن

 
 

Sent to you by Mehrdad via Google Reader:

 
 

by marzie on 1/7/10

رئيس ستاد مبارزه با جرایم اینترنتی خبر داد :
بيش از 270 کامیون حامل فیلتر شکن در مرز دوست محمد كشف شد و ضبط شد
رئیس ستاد مبارزه با جرایم اینترنتی از كشف بيش از 270 کامیون حامل انواع فیلترشکن و انهدام آنها طي چند عمليات جداگانه خبر داد .
وی گفت : ماموران ما مطلع شدند باندي به سركردگي […] در امر تهيه و توزيع فیلترشکن در سطح وسيع فعاليت دارند .
پس از انجام چند ماه كار اطلاعاتي و شناسائي اعضاء اين باند و تعقيب و مراقبت هاي لازم ماموران متوجه شدند فیلترشکنان با استفاده از دو دستگاه كاميون قصد حمل محموله به کشور را دارند.
در ابتدا یکی از رانندگان کامیون پایه یک ترانزیت مبلغ يكصد هزارتوماني وجه نقد به ماموران پيشنهاد کرده بود كه ماموران ضمن رد رشوه به وی بيشتر مشکوک شدند و هنگام بازرسي از خودرو وي متهم اقدام به فرار كرد كه پس از مسافتي تعقيب و گريز وي را دستگير و در بازرسي از كاميون وي مقدار 800 نوع فیلترشکن كشف كردند . این فیلترشکن ها طی عملیاتی در ملا عام به وسیله عبور ماشین های نیروی انتظامی از روی آنها منهدم شدند و در یک عملیات دیگر چندین هزار نمونه از آنها به آتش افکنده شدند.
رئیس ستاد مبارزه با جرایم اینترنتی همچنین از متلاشی شدن باندی خبر داد که اقدام به اغفال جوانان و دعوت از آنها برای شرکت در کلاس های آموزش عبور از فیلترینگ اینترنتی می کردند. در میان اعضای این باند چندنفر از اعضای موساد هم دستگیر شده بودند که برای آموزش عبور از فیلترینگ به صورت مخفیانه وارد خاک میهن شده بودند.
با اقدام به موقع جان برکفان میهن عزیز یک بار دیگر چهره پلید استکبار رسوا شد. این پیروزی را به ولی عصر و مقام معظم رهبری تبریک می گوییم.

 
 

Things you can do from here:

 
 

هیچ نظری موجود نیست: