دعای سال نو

سال نو همه مبارک :
ایشالا همه
دخترای لیست من تو ساله جدید
آویزون ۱ کی بشن بلاخره دیگه همه
اساسی ترشیده شدن لیست من
بو ترشی گرفته ایشالا همه
پسرای لیست من سالی پر دوست
دختر نه از اینا از اون خوباش
درشتاش داشته باشن : دی ایشالا
همتون کل سالوبخندین سگ خور،
ایشالا آرژانتین قهرمانه جهان
بشه تا باسن بد خواه مارادونا پاره
شه ، ایشالا من با باقی
لاکپشتای نینجا بتونیم ۱ درسه
حسابی به دشمنامون بدیم ایشالا
فیس بوک کاری کنه که بشه
ستاتوس طولانی تری بزاریم که
من برای پیامه نوروزی اینجوری به
گ.. نرم ایشالا تمومه گوسفندای
کشور ۲ قلو بزان همه مرغا تخمه ۲
زرده بزارن ایشالا ترک ها همه لر شن
که اینجوری ایران گلستان میشه
ایشالا جومونگ به هدفه بالا
برسه چون مادرش سرویس شد
اینقدر جنگید ایشالا کیت
بیخیاله باقی لاست شه بیاد
بریم سره خونه زنگیمون بازم
هاست ولی در آخر ایشالا اوباما
شماره خط جدید منو پیدا نکنه چون
مثله قبل میخاد مارو پاره
کنه
مهرداد

هیچ نظری موجود نیست: