خدایا در فردای سبز یارو یاورمان باش

دوباره دل آشوبه و دوباره التماس به خدا،که آرومم کن. آروممون کن
دلم می خواد امشب تا صبح فقط بشینمو ساعت و نگاه کنم
فردا روز عبور ما از گذرگاهی است که جنبش سبز را به آینده می برد
بعضی ها میگن فردا روز مرگ و زندگی جنبش است
کسی را کمتر میبینی که بخندد و دلی شاد نیست. ... هنوز دل به فردا داریم
خدایا...دستانمان را بگیر... خدایا تو مهربانی
خدایا این روزها... روزهای سختی است...سخت می گذرد
من حرف هایی...خوانده ام... در دل هایی شنیده ام .....با هر کلمه ی آن ... گریسته ام
خدایا امیدواریم به قدرتت... که جز تو هیچ کس را یارای کمک به ما نیست
خدایا... این صدای ... فریاد ...بی صدای ما است ... می شنوی؟... می بینی ...؟
خداي عزيزم آيا فيلترشكن داري؟ اگر داري بیا تو فيس بوك و وبلاگ من اين نامه را بخوان! و بعد به «داد» ما برس

نوشتن این ها برایم ساده نبود....با هر خط آن هزار بار بغض کردم....هزار بار شکستم...هزار بارگریستم...این روزها سخت می گذرد....سخت

دوستای گلم من که امشب نمیخوابم همه با هم دعا کنیم برای فردای ایران

هیچ نظری موجود نیست: